Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 30, 2010
Image Size
226 KB
Resolution
810×1065
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,241
Favourites
105 (who?)
Comments
17
×
Kawaii Jersey Shore- Snooki by darren72 Kawaii Jersey Shore- Snooki by darren72
Kawaii version of Snooki from MTV's Jersey Shore.

LA Weekly did a little Q & A with me about this image. See it here - [link]
Add a Comment:
 
:icontheweirdgirlinclass:
theweirdgirlinclass Featured By Owner Jul 19, 2013  Hobbyist Writer
You know, I don't understand why people give her so much crap. Sure she was wild in the Jersey Shore, but if you don't have fun like she always did there then you would be a dull person.

And everyone should learn from their mistakes like she did when she got arrested. Everyone deserves forgiveness and kindness. Don't judge people you haven't even met in person.

And she finally became responsible when she had Lorenzo and Jionni loves her. Sure she's done some stupid shit like when she got drunk and Jionni got mad, but he forgave her.

:heart: Snooki :heart:
Reply
:icontheweirdgirlinclass:
theweirdgirlinclass Featured By Owner Jul 19, 2013  Hobbyist Writer
LOOK AT LITTLE SNOOKI!!!!!!!!!
Reply
:iconmagicyoyo271:
Magicyoyo271 Featured By Owner Aug 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Aww, ha, that's really cute. M<3
Reply
:icongoggles-inspector:
Goggles-inspector Featured By Owner May 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
omg..you actually turned Snooki into something that looks lovable.
Reply
:icontexasunicorns345:
TexasUNICORNS345 Featured By Owner Jan 18, 2011
hahahahahahahahaha love this picture!
btw i just saw snookie get arrested
Reply
:iconbunnylicious:
Bunnylicious Featured By Owner Jan 10, 2011  Hobbyist General Artist
Holy crap, that's just adorable!

Her face...if it was any cuter it would explode. Seriously. :iconexplodeplz:
Reply
:iconpcdhm224:
PCDHM224 Featured By Owner Jan 8, 2011
heheheheheheheh...
Reply
:iconpetit-tomboy:
Petit-Tomboy Featured By Owner Jan 2, 2011   Interface Designer
JAJAJAJAJJAJAJAJA!
Reply
:iconvaselinecats:
VaselineCats Featured By Owner Oct 14, 2010
ew
Reply
:iconsteffauri516:
Steffauri516 Featured By Owner Oct 10, 2010
hahaha! cute! >_<
Reply
Add a Comment: